Περισσοτεροι απο 15.000 επιστημονες απο 184 χωρες, προειδοποιουν για τους σοβαρους κινδυνους που απειλουν τον πλανητη

delete_post Πατήστε εδώ αν επιθυμείτε την αφαίρεση του άρθρου

Περισσότεροι από 15.000 επιστήμονες από 184 χώρες, προειδοποιούν για τους σοβαρούς κινδύνους που απειλούν τον πλανήτη

Περισσότεροι από 15.000 επιστήμονες από 184 χώρες, μεταξύ των οποίων 40 από την Ελλάδα, συνυπογράφουν μια προειδοποίηση προς την ανθρωπότητα, σχετικά με τους μεγάλους περιβαλλοντικούς και άλλους κινδύνους που απειλούν τη Γη.

Ουσιαστικά πρόκειται για μια ανανέωση, μετά από 25 χρόνια της ανάλογης προειδοποίησης, που το 1992 είχε απευθύνει η Ένωση Ανησυχούντων Επιστημόνων και την οποία είχαν υπογράψει τότε οι περισσότεροι εν ζωή νομπελίστες και πάνω από 1.700 άλλοι επιστήμονες. Η πρώτη εκείνη έκκληση μιλούσε για την επερχόμενη «τεράστια ανθρώπινη αθλιότητα» και έναν πλανήτη «ανεπιστρεπτί ακρωτηριασμένο».

Το νέο «καμπανάκι» με τίτλο «Δεύτερη προειδοποίηση των επιστημόνων του κόσμου προς την ανθρωπότητα» που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «BioScience», επισημαίνει ότι, με εξαίρεση τη βελτίωση της τρύπας του όζοντος και τη σχετική προώθηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, οι εξελίξεις μέσα στην τελευταία 25ετία δεν είναι καθόλου θετικές.

Μεταξύ άλλων, ανάμεσα στις δύο π...