Σουπερμαρκετ: Υψηλη αξιολογηση αγοραστικης εμπειριας

delete_post Πατήστε εδώ αν επιθυμείτε την αφαίρεση του άρθρου

VALUE FOR MONEYΣουπερμάρκετ: Υψηλή αξιολόγηση αγοραστικής εμπειρίας05/03/2018

Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) στην ετήσια πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ, με δείγμα 2.000 ατόμων, εξετάζει ανάμεσα σε άλλα θέματα την αγοραστική εμπειρίας στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ.

Τα αποτελέσματα προσφέρουν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα συμπεράσματα σε σχέση με καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, καθώς και σημαντικές απόψεις των Ελλήνων καταναλωτών σε σχέση με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες στα καταστήματα των αλυσίδων σουπερμάρκετ. Το γενικό συμπέρασμα των αποτελεσμάτων είναι ότι ο Έλληνας καταναλωτής αξιολογεί ιδιαίτερα υψηλά τη αγοραστική εμπειρία με σαφή βελτίωση στην αξιολόγηση την τελευταία 3ετία.

Μία από τις βασικές τάσεις που παρατηρούνται είναι η πολύπλοκη σχέση που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα στην ποιότητα και στην τιμή, λόγω της οικονομική κρίσης. Όπως φαίνεται στο σχήμα 1 οι καταναλωτές τα τελευταία χρόνια αξιολογούν όλο και πιο θετικ...

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Σχολιαστε αυτο το post