Εκπαιδευτικοι: Αντικειμενικο αλλα οχι δικαιο το συστημα των πανελλαδικων

delete_post Πατήστε εδώ αν επιθυμείτε την αφαίρεση του άρθρου

Εκπαιδευτικοί: Αντικειμενικό αλλά όχι δίκαιο το σύστημα των πανελλαδικών

 

Αντικειμενικό αλλά όχι δίκαιο θεωρούν στην πλειονότητά τους οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων, ενώ εκφράζουν επιφυλάξεις για το αν θα ωφελήσουν τελικά την ανώτατη εκπαίδευση της χώρας οι συγχωνεύσεις Πανεπιστημίων και ΤΕΙ που βρίσκονται σε εξέλιξη σε αρκετές περιοχές.

Συνολικά, τα σημαντικότερα προβλήματα που αναγνωρίζουν σήμερα οι εκπαιδευτικοί στον χώρο της παιδείας είναι η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού (71%), η υποχρηματοδότηση (66%) και η έλλειψη αξιολόγησης και οι ελλιπείς υποδομές (44%). Ακόμη το 97% απαντάει ότι οι κυβερνήσεις στην Ελλάδα ασχολούνται με τα προβλήματα της νεολαίας «καθόλου ή λιγότερο από όσο πρέπει».

Τα παραπάνω είναι μερικά από τα συμπεράσματα πανελλαδικής έρευνας που ολοκλήρωσε τις προηγούμενες ημέρες η εταιρεία Global Link για την Boussias Communications ενόψει της απονομής των Education Leaders Awards 2018 powered by RDC Informatics.

Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής των βραβείων είναι φέτος ...

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Σχολιαστε αυτο το post