#MenMatterToo: Η νεα καμπανια για την υπογονιμοτητα που βαζει για πρωτη φορα στο επικεντρο τις αναγκες του ανδρα

delete_post Πατήστε εδώ αν επιθυμείτε την αφαίρεση του άρθρου

#MenMatterToo: Η νέα καμπάνια για την υπογονιμότητα που βάζει για πρώτη φορά στο επίκεντρο τις ανάγκες του άνδρα

 

Η 15η Ιουνίου έχει καθιερωθεί ως η ημέρα παγκόσμιας ευαισθητοποίησης για την υπογονιμότητα. Η υπογονιμότητα αποτελεί μία σοβαρή ασθένεια που επηρεάζει το 15% των ζευγαριών που προσπαθούν να τεκνοποιήσουν, δηλαδή αφορά περίπου 50 εκατομμύρια ζευγάρια σε παγκόσμιο επίπεδο. Η υπογονιμότητα είναι μια ασθένεια που αφορά τόσο τους άνδρες όσο και τις γυναίκες. Οι άνδρες φαίνεται πως είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για το 20-30% των περιπτώσεων υπογονιμότητας και υπολογίζεται πως συνεισφέρουν στο 50% των περιπτώσεων συνολικά.

Παρ΄όλα αυτά, η υπογονιμότητα σχεδόν ποτέ δεν αναφέρεται ως "αντρικό θέμα". Εάν ένα ζευγάρι δεν μπορεί να συλλάβει, η αρχική σκέψη για κάποιο πιθανό πρόβλημα συχνά αφορά τη γυναίκα. Ακόμα όμως και αν, στα πλαίσια διερεύνησης της υπογονιμότητας, τελικά διαπιστωθεί πως το πρόβλημα, ολοκληρωτικά ή εν μέρει πηγάζει από τον άνδρα, η αντιμετώπιση του περιστατικού τις περισσότ...

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Σχολιαστε αυτο το post