Πως το ηλεκτρονικο εμποριο εφερε επανασταση στα δικαιωματα του καταναλωτη

delete_post Πατήστε εδώ αν επιθυμείτε την αφαίρεση του άρθρου

Πως το ηλεκτρονικό εμπόριο έφερε επανάσταση στα δικαιώματα του καταναλωτή

Στις 15 Μαρτίου 1962 ο Τζον Φ. Κένεντι σκιαγράφισε τα τέσσερα βασικά καταναλωτικά δικαιώματα: το δικαίωμα στην ενημέρωση, την επιλογή, την ασφάλεια και την εκπροσώπηση. Από το 1983, η 15η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως η Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, αποτελώντας έναν τρόπο διεθνούς ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα και τις ανάγκες των καταναλωτών. Το θέμα του φετινού εορτασμού στις 15 Μαρτίου 2020 είναι 'The Sustainable Consumer'.

Η διαδεδομένη χρήση του Διαδικτύου έχει τροποποιήσει την έννοια των δικαιωμάτων του καταναλωτή, τα οποία πλέον οφείλουν να ανταποκρίνονται σε μεγάλο βαθμό στις νέες ανάγκες και απαιτήσεις των αγοραστών. Οι e-shoppers δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στο ζήτημα της ασφάλειας: το 20% θα ακυρώσει την παραγγελία του σε περίπτωση που δεν είναι διαθέσιμη η προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής.

Όπως τονίζει η PayPal, τα δικαιώματα του καταναλωτή όπως διατυπώθηκαν πριν από τουλάχιστον μισό αιώνα παραμένουν σήμερα σε ισχύ, εντούτοις στον 21ο αιώνα η τρέχουσα υλοποίησή...

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Σχολιαστε αυτο το post