Τι (δεν) μας ειπε ο κ. Πετσας για την καμπανια των 11 εκατ.

delete_post Πατήστε εδώ αν επιθυμείτε την αφαίρεση του άρθρου

Τι (δεν) μας είπε ο κ. Πέτσας για την καμπάνια των 11 εκατ.

Αναζητείται… «διαύγεια»

Τι μάθαμε και τι δεν μάθαμε, από την διπλή παρέμβαση του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα στη Βουλή, και των εκπροσώπων των κομμάτων, σχετικά με την καμπάνια προβολής του “Μένουμε_Σπίτι” στα μέσα ενημέρωσης:
1. Η κυβέρνηση επέλεξε την εταιρεία (media shop) Initiative με απευθείας ανάθεση διότι η προκήρυξη διαγωνισμού θα..
οδηγούσε σε μια διαδικασία 6-8 μηνών, εκτός της προφανούς ανάγκης για μια κατεπείγουσα υλοποίηση της προβολής λόγω των ακραίων συνθηκών.
2. Η εταιρεία θα λάβει προμήθεια 3% επί του ποσού. Ήτοι θα εισπράξει περίπου 330.000 ευρώ.
3. Η εταιρεία δεν θα λάβει επιστροφές, άρα το παραπάνω ποσό είναι το τελικό ποσό που θα εισπράξει.
4. Οι πληρωμές των μέσων ενημέρωσης που θα προβάλλουν την καμπάνια θα γίνει, όχι από την εταιρεία αλλά απευθείας από το Υπουργείο Οικονομικών (που διαθέτει το σχετικό κονδύλι) με την υποβολή των απαραίτητων παραστατικών και αποδείξεων (screenshots, ροή προγράμματος κλπ.)
5. Το συνολ...

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Σχολιαστε αυτο το post