"Φταιει το εμπορικο που δεν φερνει διαφημισεις" ελεγε η συνταξη...

delete_post Πατήστε εδώ αν επιθυμείτε την αφαίρεση του άρθρου

..."φταίει το περιεχόμενο που δεν πουλάει" απαντούσαν οι εμπορικοί

O δημοσιογράφος Χρήστος Κτενάς με αφορμή τα πολλά λουκέτα σε ΜΜΕ προβαίνει στο fb σε παρατηρήσεις έχοντας παρακολουθήσει και μετέχει ο ίδιος σε πολλά "ανοίγματα" μέσων, κυρίως έντυπων και αρκετών ψηφιακών. Επίσης όπως πολύ σωστά επισημαίνει ακόμη και..
όταν το Μέσο έκλεινε, οι μεγάλοι όμιλοι (που είχαν στην κατοχή τους κι άλλα ΜΜΕ) δεν έκαναν ποτέ μια αξιολόγηση για να δουν τι πήγε λάθος, τι διδάγματα μπορούσαν να εξαχθούν, τι κινήσεις να διορθωθούν. Έτσι πολλά Μέσα άνοιγαν και έκλειναν εντος ομίλων χωρίς ποτέ κανείς να εξηγήσει και να καταλάβει το γιατί. Και πολλες φορές οι υπεύθυνοι που τα είχαν οδηγησει στο λουκετο αξιοποιούνταν στην επόμενη προσπάθεια, παραμένοντας και οι ίδιοι στην άγνοια για το πως απέτυχε η προηγούμενη.
Τι χαρακτήριζε λοιπόν τα ΜΜΕ που έκλεισαν:
α) Η απουσία συστηματικής προεργασίας. Τα περισσότερα άνοιγαν τρέχοντας μέσα σε ένα μήνα (και λιγότερο) επιστρατεύοντας μια ομάδ...

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Σχολιαστε αυτο το post