Προσφορες και νεα λανσαρισματα περιοριζουν τις απωλειες στην αγορα γιαουρτιου

delete_post Πατήστε εδώ αν επιθυμείτε την αφαίρεση του άρθρου

Προσφορές και νέα λανσαρίσματα περιορίζουν τις απώλειες στην αγορά γιαουρτιού

και τις πωλήσεις του, ωστόσο στην εσωτερική αγορά η πορεία του παραμένει φθίνουσα, έστω κι αν τους τελευταίους μήνες η πτώση περιορίζεται. Οι προσφορές, τα νέα λανσαρίσματα και η σταθερά καλή πορεία των private label κωδικών γιαουρτιού αποτελούν ορισμένους μόνο παράγοντες της σταθεροποίησης.

Τα δεδομένα της αγοράς γιαουρτιού φαίνεται να διαφοροποιούνται από τη στιγμή που η Κρι Κρι λάνσαρε το γιαούρτι με γάλα ημέρας, αξιοποιώντας την δυνατότητά της να συλλέγει καθημερινά φρέσκο γάλα σε ακτίνα μέχρι 50 χλμ από την έδρα της στις Σέρρες, δεδομένου ότι στον ομώνυμο νομό, αλλά και στους γειτονικούς του παράγεται καθημερινά το 50% του συνολικού εγχώριου γάλακτος.

Η επιτυχία του εν λόγω γιαουρτιού άνοιξε ουσιαστικά ένα νέο segment, αυτό του γιαουρτιού με φρέσκο γάλα ημέρας, στο οποίο έχει τοποθετηθεί και η Δωδώνη, διαθέτοντας οργανωμένη ζώνη γάλακτος με 5.000 παραγωγούς, οι οποίοι υποστηρίζονται τεχνολογικά και επιστημονικά από την εταιρεία 12 μήνες το χρόνο και συλλ...

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Σχολιαστε αυτο το post