Με την σχεδιαση στο επικεντρο, η Logitech επανεφευρισκει εαυτον

delete_post Πατήστε εδώ αν επιθυμείτε την αφαίρεση του άρθρου

Με την σχεδίαση στο επίκεντρο, η Logitech επανεφευρίσκει εαυτόν

Η Logitech παρουσίασε στις 8 Ιουλίου «την μεγαλύτερη αλλαγή εταιρικού brand στην ιστορία της», με σκοπό να κάνει φανερή την αλλαγή στον πυρήνα της εταιρικής της ταυτότητας, όπου βρίσκεται πλέον ο «Σχεδιασμός». Ταυτόχρονα, δημιουργεί μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, που ξεπερνούν τον κλάδο των περιφερειακών υπολογιστή και βρίσκονται «σε κάθε δραστηριότητα της καθημερινότητάς μας». Αυτή η νέα εταιρική ταυτότητα αντανακλά και την επανεφεύρεση της εταιρίας, αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, προβάλλοντας μια νέα, δημιουργική διάθεση και ένα επανασχεδιασμένο λογότυπο. Ακόμη, δημιουργείται μια νέα εταιρική φίρμα, η Logi, για τις πιο πρόσφατες κατηγορίες προϊόντων.

Όπως εξηγούν στελέχη της, από το 2013, η Logitech μελετούσε εσωτερικά αυτόν τον εταιρικό επανακαθορισμό, επιδιώκοντας την επανεφεύρεσή της, την ανανέωση στην κουλτούρα της, και φυσικά μέσω της καινοτομίας των προϊόντων της. Έτσι, οι τελευταίες προϊοντικές δημιουργίες της εκφράζουν ανοιχτά αυτές τις αλλαγές, ενώ η εταιρία, προχω...

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Σχολιαστε αυτο το post