10 κινησεις για να τονωσετε τους γλουτους και τα ποδια

delete_post Πατήστε εδώ αν επιθυμείτε την αφαίρεση του άρθρου

10 κινήσεις για να τονώσετε τους γλουτούς και τα πόδια

10 κινήσεις για να τονώσετε τους γλουτούς και τα πόδια 145 Οι γλουτοί φαίνεται πως είναι πάντα στην λίστα των προτεραιοτήτων μιας γυναίκας όταν πρόκειται να ασχοληθεί με την τόνωση τους και να αποκτήσει φόρμα. Αν λοιπόν ονειρεύεστε καλοσχηματισμένους μηρούς, γλουτούς και πόδια, αλλά δεν έχετε την οικονομική δυνατότητα ή την άνεση χρόνου να πάτε στο γυμναστήριο, οι ασκήσεις που ακολουθούν θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τον στόχο σας. Στην πραγματικότητα, η προπόνηση στο σπίτι μπορεί να έχει ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα με αυτή του γυμναστηρίου. Το μόνο που χρειάζεστε είναι βαράκια (ή μερικά βαριά βιβλία), ένα στρωματάκι yoga και φυσικά την διάθεση να αποκτήσετε ένα υπέροχο σώμα και νατονώσετε τους γλουτούς και τα πόδια σας.

Δείτε λοιπόν τις καλύτερες ασκήσεις για να τονώσετε γλουτούς, μηρούς και πόδια. Σηκωθείτε από τον καναπέ σας και ξεκινήστε την προπόνηση!

 

1. Καθίσματα στο ένα πόδι

Επαναλάβετε 15 φορές για κάθε πόδι. Με τον καιρό, αυξήστε τον...

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Σχολιαστε αυτο το post